بازدید مدیرعامل بیمه کوثر از سرپرستی استان مازندران

به گزارش پایگاه خبری دیدگاه اقتصادی،

آرمان ملی آنلاین – به گزارش روابط‌عمومی بیمه کوثر، در این سفر استانی که با رویکرد دیدار و گفت‌وگو با کارکنان و شبکه فروش و همچنین بررسی مشکلات و دغدغه‌های آنان صورت گرفت، معاونان فنی، برنامه‌ریزی، مالی، بازاریابی و مدیران اداری و پشتیبانی و بازرسی مدیرعامل را همراهی می‌کردند.

در این دیدار کارکنان سرپرستی دیدگاه‌های خود را راجع به بخش‌های مختلف فنی، بازاریابی، وصول مطالبات، برخی مشکلات بیمه‌گذاران بزرگ و مسایل سازمانی مطرح کردند.

در بخش دیگر این نشست صمیمی نمایندگان استان دغدغه‌ها، پیشنهادها و دیدگاه‌های خود را با مدیران ارشد شرکت در میان گذاشتند.

مدیرعامل شرکت با تاکید بر رضایت مشتریان و سودآوری به عنوان دو هدف کلان شرکت خاطرنشان کرد: معتقدیم نماینده ما خود یک مدیر فروش شرکت است که با بررسی و شناسایی بازار و حضور در مذاکرات و همراهی همکاران شعب و کنترل ریسک مناسب به رابطه سود سود می‌رسیم بنابراین باید با هم به‌صورت کارتیمی و با ارائه راهکار، زیرساخت، فضا و ابزار مناسب را برای تحقق این اهداف مهیا کنیم.

وی ضمن ارائه عملکرد شرکت در سال قبل و میزان سود چشمگیر شرکت در چهارماهه امسال، شبکه فروش را به تلاش بیشتر برای جذب بازارهای با ریسک مناسب در رشته‌های مختلف طبق شرایط محیطی فراخواند و خاطرنشان کرد: آموزش و توانمندسازی نمایندگان استان از طریق تبادل تجربه و دانش در بین خود نمایندگان استان‌ها در موضوعات مختلف می‌تواند کمک شایانی به افزایش سهم بیمه کوثر از بازار بزرگ استان مازندران کند. در پایان این نشست نیز مدیر جدید استان مازندران معارفه شد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *