شرکت‌های دانش‌بینان نقش مهمی در اقتصاد کشور دارند

به گزارش پایگاه خبری دیدگاه اقتصادی،

جانشین پلیس امنیت اقتصادی فراجا:

سردار بهرامی گفت: پلیس امنیت اقتصادی با یاری گرفتن از شرکت‌های دانش بنیان می‌تواند از اقتصاد کشور حمایت بیشتری کند و شاهد شکوفایی اقتصاد کشور باشیم.

آرمان ملی آنلاین – «سردار سهراب بهرامی» جانشین پلیس امنیت اقتصادی فراجا در بازدید از نوزدهمین نمایشگاه بین  المللی لوازم و تجهیزات پلیسی ، امنیتی و  ایمنی ( ایپاس )  در مصلی تهران با اشاره به شیوع ویروس در جهان و در ایران  اظهار داشت: امروز بسیار خرسیدیم که نمایشگاه ایپاس پس از دو سال وقفه با حضور شرکت‌های داخلی و دانش بنیان در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شده است.
سردار بهرانی با بیان اینکه پیشرفت تکنولوژی و  به وجود آمدن  فناوری های نوین موجب تغییر و تحول در معنا و مفهوم بسیاری از شاخص‌های زندگی افراد شده است، گفت: مفهوم امنیت  اقتصادی از این  قاعده مستثنی نیست زیرا با ورود به  قرن جدید میلادی  متوجه خواهیم شد که  معنا و مفهوم امنیت  تغییر کرده است و دیگر تنها  به  دور بودن  از خطر جانی، امنیت گفته نمی‌شود.
 جانشین پلیس امنیت اقتصادی فراجا افزود: هم‌اکنون امنیت اقتصادی موضوعی است که جایگاهی شبیه امنیت نظامی و سیاسی دارد و در اولویت  فعالیت‌های اقتصادی اغلب کشورها است. 
وی خاطرنشان کرد: حضور  شرکت های  دانش بنیان در این  نمایشگاه می‌توانند  در راستای  بهبود  فضای  امنیت  اقتصادی کشور،  به  روز کردن  تجهیزات  و پیشگیری از بروز مواردی مانند  فرار مالیاتی،  اختلاس، مبارزه  با قاچاق ارز و طلا و … به پلیس امنیت ملی کمک کنند.
سردار بهرامی گفت: پلیس امنیت اقتصادی  با  یاری  گرفتن  از شرکت‌های  دانش بنیان  می‌تواند از اقتصاد کشور حمایت بیشتری کند و شاهد شکوفایی اقتصاد کشور باشیم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *