المپیاد آتش نشانی طرح های فولادی ، فرصتی برای شناخت مهارت ، توانمند سازی و انتقال دانش و مهارت است

به گزارش پایگاه خبری دیدگاه اقتصادی،

مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران اعلام کرد :

مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران گفت : برگزاری المپیاد آتش نشانی طرح های هشت گانه فولادی را فرصتی برای شناخت توانمندسازی و انتقال دانش و مهارت پرسنل واحدهای اچ اس ای این طرح دانست.

آرمان ملی آنلاین – مهندس محمد آقاجانلو در آستانه برگزاری المپیاد آتش نشانان طرح های فولادی که روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری در دو بخش آزمون علمی و مسابقات ورزشی که در مجتمع فولاد غدیر نی ریز برگزار می شود ، با بیان مطلب فوق افزود : ابتکار برگزاری این گردهمایی که از یکطرف بنوعی ورزشی و کسب مهارت و از طرف دیگر توام با آزمون علمی است ، با توجه به حساسیت های عملکرد واحدهای ایمنی مجتمع های فولادی یک کار پسندیده و قابل توجهی است که فارغ ازکلیشه های رایج و اداری به ارزیابی کارایی پرسنل این واحدها می پردازد و امیدواریم شاهد نمایش خوبی از توانمندی های آن ها باشیم.

مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران با اشاره به وجود استاندارد های ملی وکشوری در برگزاری این المپیاد اظهار امیدواری کرد که درسال های بعد این استاندارد ها افزایش یافته و شاهد تلاش های روز افزونی باشیم.

مهندس آقاجانلو همچنین افزود : از دیگر اهداف برگزاری این المپیاد ایجاد انگیزه ، بالا بردن روحیه همکاری و حمیت قسمتی ، نشاط آفرینی و ارزیابی توان جسمی و فنی پرسنل است که امیدواریم شاهد رقابت هایی دیدنی توام با نمایش توانمندی های فنی و علمی شرکت کنندگان باشیم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *