افزایش چشمگیر تقاضا برای دلار دیجیتال سولانا| حجم بازار استیبل کوین ها چقدر است؟

به گزارش پایگاه خبری دیدگاه اقتصادی،

به گزارش خبرنگار بازار؛ استیبل کوین شرکت رمزارزی سولانا که مدت زیادی از انتشار آن نگذشته، موفق به شکستن رکورد تراکنش تاریخی ۳۰۰ میلیون دلاری خود طی ماه ژانویه شد.

به گفته شرکت سولانا، رمزارز این شرکت طی ماه ژانویه همواره با رشد تقاضا روبرو بوده و نهایتا موفق به ثبت رکورد مذکور شده است. این در حالیست که میزان تراکنش های دلار سولانا در ماه دسامبر سال گذشته حدود ۲۹۷ میلیون دلار تراکنش را برای خود به ثبت رسانده بود.

همچنین سهم استیبل کوین سولانا از بازار نیز ۳۲ درصد اعلام شده و این در حالیست که سهم این رمزارز از بازار در بازه زمانی مشابه در سال گذشته تنها ۱.۲ درصد بوده است.

گفته می شود میزان تقاضا برای استیبل کوین سولانا از اکتبر سال گذشته به این سو بیش از ۶۵۰ درصد افزایش یافته که نشانگر آینده روشن بازار این استیبل کوین تازه وارد است.

اما دیگر منتشر کنندگان استیبل کوین های بازار (به جز تتر) نیز پیشرفت هایی مشابه طی ماه های اخیر داشته اند. به عنوان مثال، استیبل کوین شرکت ترون طی ماه ژانویه بیش از ۲۴۰ میلیون دلار تراکنش را به نام خود به ثبت رسانده است.

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از سوی موسسات تحقیقات بلاکچین، ارزش مجموع تراکنش استیبل کوین ها طی یک سال گذشته، بیش از ۱.۱۸ تریلیون دلار اعلام شده است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *