پیشرفت چشمگیر قیمت تزوس در بازار رمزارزها| آیا روند صعودی ادامه خواهد داشت؟

به گزارش پایگاه خبری دیدگاه اقتصادی،

به گزارش بازار، به نظر می رسد قیمت تزوس پس از افزایش ۳.۰۲ درصدی در روز جمعه، به سمت انتهای روند صعودی ایجاد شده متمایل شده است. با احتساب افزایش قیمت روز جمعه، تزوس سه روز متوالی را در روندی صعودی به سر برد که ناشی از انتشار اخبار مثبت فاندامنتال پیرامون این رمز ارز است.

قیمت تزوس به اخبار مربوط به سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار یورویی این پلتفرم بر روی بلاک چین متعلق به یک استارت‌آپ هنری استونیایی به نام Kanvas.ai، واکنشی مثبت نشان داد. این سرمایه‌گذاری در حقیقت شرکت یاد شده را قادر می‌سازد تا توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) خود را در بلاک چین تزوس عرضه کند.

شرکت Kanvas.ai اکنون امیدوار است تا از این بودجه برای تقویت ظرفیت فنی و گسترش دامنه فعالیت های خود در سایر کشورهای اروپایی استفاده نماید.

از نقطه نظر تحلیل تکنیکال، شکست روز پنجشنبه مقاومت ۱.۵۵۵ دلاری الگوی کف دوقلو را تکمیل کرده و راه را برای رسیدن به مقاومت ۱.۸۰۵ دلار هموار نموده است.

پیش بینی قیمت تزوس

پیشرفت چشمگیر قیمت تزوس در بازار رمزارزها| آیا روند صعودی ادامه خواهد داشت؟

الگوی کف دوقلو از طریق شکسته شدن خط مقاومت ۱.۵۵۵ دلار که خط گردن الگو و پایین ترین سطح قبلی در ۲۱ اوت ۲۰۲۲ محسوب می شود را تایید کرده است. این سناریو باعث می شود تا مقاومت ۱.۸۰۵ دلار (اوج ۱۹ ژوئیه و کف ۱۴ آگوست) مورد هدف قرار گیرد.

تکمیل حرکت اندازه گیری شده برای پیشروی بیشتر قیمت فراتر از این نقطه، منجر به دستیابی گاوها به اوج ۸/۱۴ آگوست ۲۰۲۲ در نقطه ۱.۹۵۴ می شود و اگر گاوها با موفقیت از مقاومت ۱.۹۵۴ دلار عبور کنند، نقطه ۲.۱۱۰ دلار به هدف بعدی آنها تبدیل خواهد شد.

اما اگر حمایت کف دوقلو در نقطه ۱.۴۱۷ دلار شکسته شود، بار دیگر بازار به دست خرس ها خواهد افتاد. چنین سناریویی، درها را به سوی علامت قیمت ۱.۲۷۲ دلار (کمترین قیمت ۱۳ ژانویه ۲۰۲۰ و ۱۳ ژوئن ۲۰۲۲) باز خواهد کرد. در زیر این سطح، حمایت اضافی در نقطه ۱.۱۱۴ دلار (بالاترین سطح ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۹ و پایین ترین سطح ۱۴ نوامبر ۲۰۱۹) قرار خواهد داشت.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *