تخفیفات رشته عمر و حادثه در پویش ۲۰ سالگی بیمه سینا اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری دیدگاه اقتصادی،

|


کد مطلب:
۱۰۷۲۹۴۸







لینک کوتاه کپی شد










در جریان برگزاری پویش ۲۰ سالگی بیمه سینا؛ تخفیفات خاص و شرایط ویژه خرید انواع بیمه‌های زندگی اجرایی شده است.


تخفیفات رشته عمر و حادثه در پویش ۲۰ سالگی بیمه سینا اعلام شد




آرمان ملی آنلاین – به گزارش روابط عمومی بیمه سینا؛ روح‌الله عظیمی مدیر بیمه‌های زندگی بیمه سینا با اشاره به شرایط ویژه برای فروش بیمه های عمر و حادثه اظهار کرد: از تاریخ ۶ آبان لغایت ۱۳ آذر مصادف با روز ملی بیمه و در راستای پویش ۲۰ سالگی بیمه سینا، بیمه حوادث انفرادی با تخفیف ۵۰ درصدی توسط شعب و نمایندگی‌ها ارائه می‌گردد.

وی افزود : بیمه حوادث انفرادی در برابر انواع حوادث از فرد بیمه شده حمایت می‌کند و تفاوتی ندارد که این حادثه کی، کجا و در چه شرایطی رخ داده است.

وی افزود: مهمترین حوادثی که تحت پوشش بیمه حوادث انفرادی هستند شامل غرق شدن، مسمومیت، تأثیر گاز، بخار و یا موارد خورنده مانند اسید، ابتلا به بیماری‌هایی مثل هاری، کزاز و سیاه‌زخم، گزیدگی، اقدام به نجات اشخاص و اموال از خطر و حادثه، سوانح رانندگی، برق‌گرفتگی، سوختگی، سقوط از ارتفاع و حمله حیوانات میشود.

مدیر بیمه های زندگی بیمه سینا در ادامه از تخفیف ۵۰درصدی در هزینه پوشش‌های اضافی بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری خبر داد و گفت : این تخفیف از روز ۲۸ آبان سال‌روز تاسیس شرکت بیمه سینا تا ۲۸ بهمن ماه به مدت ۳ ماه برای کلیه خریداران بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری بیمه سینا ارائه می‌گردد.

 








دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *