جبهه اصلاحات به دنبال حقوق مردم است/ویدیو

به گزارش پایگاه خبری دیدگاه اقتصادی و به نقل از پایگاه خبری معاصر، سخنگوی جبهه اصلاحات در خصوص این سوال آیا اصلاحات درانتخابات مجلس شورای اسلامی سال ۱۴۰۲ لیست می دهد؟ گفت: اگر قوانین انتخابات به دوران امام خمینی بازگردد و نظارات استصوابی برداشته شود و هر سلیقه‌ی در کشور کاندید خود را داشته باشد بله شرکت می‌کنیم و لیست می‌دهیم .

برای اصلاحات مشارکت مردم مهم است

خبرنگار، اینکه می‌گوید هرسلیقه‌ی در کشور کاندید داشته باشد آیل منظور شما این است که سیاستمداران ایرانی خارج از کشور هم در انتخابات کاندید شوند؟

جواد امام؛ خیر، فعلا آقایان اجازه دهند افراد داخل کشور کاندید شوند و مردم حف انتخاب داشته باشند خارجی نشنین‌ها پیش کش

مردم با صندوق رای قهر کرده‌اند

خبرنگار: چرا اصلاحات در مقابل اتفاقات کشور سکوت می‌کند؟

سخنگوی اصلاحات؛ اصلاحات و آقای خاتمی همیشه اظهار نظر کرده اند مگر نه اینکه آقاب خاتمی ممنوع التصویر و کار است و حتی نمی‌تواند در اماکن عمومی حضور داشته باشد لین محدودیت‌ها به چه دلیل است؟

وی در ادامه افزود: اصلاحات برای با مردم بودن تاوان داده است (میرحسین موسوی و زهرا رهنورد در حصر، تاجزاده در زندان)و همینطور دیگر عزیزان ، زمانی که اصلاح طلبان از مردم حمایت می کنند انگ براندازی به آنها می‌زنند.

 

خبرنگار: آقای امام فرض کنیم اصلاحات در انتخابات مجلس پیروز شد و بر کرسی نشست آیا می توانند مشکلات معیشتی،افتصادی و شهروندی مردم را حل کند؟

جواد امام؛ خیر، نه اصلاحات و نه هیچ گروه دیگری که مسئولیت بپذیرند نمی توانند تا چندین سال برای اوضاع کشور کاری انجام دهند از دوران احمدی نژاد تا به امروز بر مشکلات کشورمان افزوده شده و حل این مشکلات نیاز به زمان دارد

 

 

سردبیر:محسن نوری

خبرنگار: هانیه احمدی

تصویربردار:نوید کوهساری

تدوینگر:امیر محمد نعمتی



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *