چگونه از سفر مارکت هتل رزرو کنیم؟

به گزارش پایگاه خبری دیدگاه اقتصادی،

 برای حل این مشکل سفر مارکت پیشنهادهای جذاب و قابل‌توجهی دارد. شما می‌توانید از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن آن انواعی از اقامتگاه‌های مختلف از هتل‌های تک ستاره تا چند ستاره گرفته تا ویلا و اقامتگاه‌های بوم گردی را پیدا کنید.اگر به دنبال سریع‌ترین راه برای پیدا کردن هتل مناسب در داخل یا خارج از ایران هستید، تا پایان مقاله همراه ما باشید.

چرا سفر مارکت مناسب‌ترین راه برای پیدا کردن اقامتگاه است؟

سفرمارکت یک مارکت پِلِیس یا بازار آنلاین است که فروشندگان محصولاتِ سفر اقلام مختلفی نظیر هتل، بلیط هواپیما، بلیت قطار، تور گردشگری، ویلا و اقامتگاه را در این بازار به مشتریان عرضه می‌کنند. مراجعه به سفر مارکت مانند آن است که به جای سر زدن به چندین فروشگاه کوچک، به یک فروشگاه بزرگ رفته‌اید. در این فروشگاه انواعی از برندهای مختلف را مشاهده می­کنید و می‌توانید تمامی اقلام مورد نیازتان را با یک‌بار مراجعه خریداری کنید.

تنها یک تفاوت وجود دارد؛ در وب‌سایت و اپلیکیشن سفرمارکت امکانات مختلفی برای شما تعبیه شده است تا بتوانید محدودیت بودجه و همچنین علایقتان را به موتور جستجوی هوشمند سفرمارکت اطلاع دهید تا نتایج جستجو محدود به اطلاعات ورودی شما شود. در نتیجه می­توانید در سریع‌ترین زمان ممکن مناسب­ترین هتل­ها را در یک صفحه مشاهده کنید.

در ادامه با نحوه رزرو هتل سفرمارکت بیشتر آشنا می‌شویم.

مراحل رزرو هتل در سفر مارکت

در ابتدا باید آدرس اینترنتی وب‌سایت سفر مارکت (safarmarket.com) را در نوار ابزار بالای مرورگر خود تایپ کنید. می‌توانید اپلیکیشن آن را از طریق مارکت‌های معروفی نظیر بازار، گوگِل پِلِی یا سیبچه دانلود و بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

۱. بعد از ورود به وبسایت، از سمت راست صفحه بر روی گزینه «هتل» کلیک کنید.

۲. در صفحه جدید باید شهر مقصد، تاریخ ورود و تاریخ خروج خود را تعیین کنید. در بخش جستجوی مقصد می‌توانید یکی از شهرهای داخلی یا حتی خارجی را انتخاب کنید. در ادامه بر روی گزینه «جستجو هتل» کلیک کنید.

۳. در صفحه جدید می‌توانید یک لیست کامل از هتل‌های مختلف عرضه شده در بازار خدمات سفر ایران را مشاهده کنید.

۴. در بالای این لیست می‌توانید ۴ گزینه به‌نام های قیمت، پرفروش، تخفیف و ستاره را مشاهده کنید. با کلیک بر روی هر گزینه می‌توانید این لیست را بر اساس آن معیار خاص مرتب کنید. به‌طور مثال اگر یک‌بار بر روی گزینه «قیمت» کلیک کنید، متوجه می‌شوید که لیست نتایج جستجو براساس ارزان‌قیمت‌ترین هتل تا گران‌قیمت‌ترین یا بالعکس مرتب می‌شود.

در سمت راست گزینه فیلترها را مشاهده می‌کنید. با استفاده از گزینه‌های این بخش می‌توانید لیست نتایج جستجو را محدود به موارد انتخابی خود کنید. این موارد شامل موارد زیر می‌شود:

  • ستاره‌های هتل
  • نوع اقامتگاه (هتل، هتل آپارتمان، مهمان پذیر یا هاستل)
  • بازه قیمت
  • وب‌سایت

بر روی هر هتل می‌توانید مشخصات آنکه شامل نام هتل، تعداد ستاره‌ها، قیمت به ازای تعداد شب‌های انتخابی شما و آدرس آن می‌شود را مشاهده کنید. در انتها بر روی گزینه «خرید از بین… وب‌سایت» کلیک کنید.

۵. یک باکس جدید به شما نمایش داده می‌شود که در آن می‌توانید عکس‌هایی از آن هتل و همچنین وب سایت‌های عرضه کننده آن را مشاهده کنید. روبروی هر وب‌سایت قیمت پیشنهادی آن نیز نمایش داده شده‌است.

اگر کمی صفحه را به پایین بکشید، می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره آن هتل به دست بیاورید. این اطلاعات شامل تاریخ افتتاح، امکانات، خدمات، فاصله هتل تا جاذبه‌های گردشگری آن شهر و محل دقیق آن بر روی نقشه می‌شود.

۶. اگر وب‌سایت مورد نظرتان را انتخاب کرده‌اید، بر روی گزینه «مشاهده و خرید» کلیک کنید تا به آن وب‌سایت متصل شوید.

چگونه از سفر مارکت ارزان‌قیمت‌ترین هتل را انتخاب کنیم؟

برای پیدا کردن ارزان‌قیمت‌ترین هتل می‌توانید در صفحه‌ای که لیست نتایج جستجو به شما نمایش‌داده‌شده است، گزینه قیمت را از بالای این لیست انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه می‌توانید ارزان‌قیمت‌ترین هتل‌ها را در ابتدای لیست مشاهده کنید و با صرف کمترین زمان ممکن ارزان‌ترین هتل را پیدا کنید.

همچنین می‌توانید در بخش فیلترها موارد زیر را تغییر دهید:

۱. گزینه ستاره‌های هتل را بر روی گزینه بدون ستاره، یک ستاره یا نهایتاً دو ستاره قرار دهید.

۲. نوع اقامتگاه را به جای هتل آپارتمان یا مهمان‌پذیر قرار دهید. چراکه این ۲ نوع اقامتگاه‌ها از هتل‌ها قیمت کمتری دارند.

۳. بازه‌ی قیمت را متناسب با میزان بودجه خود قرار دهید.

همچنین زمانی که بر روی یک هتل کلیک می‌کنید، می‌توانید قیمت وب‌سایت‌های مختلف را در یک باکس مشاهده کنید. با مقایسه قیمت آن‌ها می­توانید ارزان‌ترین را برای خود خریداری کنید.

چگونه بهترین هتل را از سفرمارکت انتخاب کنیم؟

برای پیدا کردن بهترین هتل‌های موجود در مقصد سفرتان می‌توانید از تمامی امکاناتی که تا این‌جای مقاله به آن اشاره کردیم استفاده کنید. به طور مثال می‌توانید بر روی گزینه «پرفروش» در بالای لیست نتایج جستجو کلیک کنید تا هتل‌های محبوب میان مسافران را در ابتدای لیست مشاهده کنید.

در سمت راست صفحه، در بخش فیلترها می‌توانید تعداد ستاره‌های هتل را ۵ یا نهایتاً ۴ ستاره کنید. هرچه تعداد ستاره‌های هتل بیشتر شود، امکانات و خدمات آن بهتر و تجربه شما از اقامت در آن هتل لذت‌بخش‌تر خواهد شد.

همچنین می‌توانید بر روی هر هتل کلیک کنید تا امکانات و خدمات ارائه‌شده در آن هتل را به طور کامل‌تر مشاهده کنید.

از دیگر نکاتی که برای بهتر کردن تجربه اقامتتان در یک هتل به کارتان می­آید، توجه به محل قرارگیری آن هتل و نزدیکی آن به جاذبه‌های گردشگری­ای است که قصد بازدید از آن را دارید.

جمع‌بندی

سفر مارکت یک مارکت پلیس خدمات سفر است. از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن آن می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن لیستی جامع از اقلام سفر نظیر هتل را که توسط وب‌سایت‌های مختلف است عرضه شده است را در یک صفحه مشاهده کنید. اگر به دنبال ارزان‌قیمت‌ترین هتل می‌گردید یا می‌خواهید در یکی از لوکس‌ترین هتل‌های ممکن در مقصد سفرتان اتاق رزرو کنید، با طی کردن مراحلی که در این مقاله گفتیم، می‌توانید به هدفتان برسید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *