آگاهی فوری از تحرکات بازار با قابلیت «داده های بازار» کوینکس

به گزارش پایگاه خبری دیدگاه اقتصادی،

به گزارش بازار، اخیراً صرافی جهانی کوینکس قابلیت « داده های بازار » را معرفی کرده است که کاربران را در معامله‌کردن رمزارزها به شکلی کارآمدتر یاری و تجربهٔ معاملهٔ رضایت‌بخش‌تری را برای آنها رقم می‌زند. سرمایه‌گذاران بازار رمزارزها با کمک قابلیت نمای‌کلی بازار می‌توانند به‌راحتی از روند حال حاضر بازار مطلع شوند.

قابلیت « داده های بازار » بر روی وبسایت کوینکس، در بخش «بازار [Market]» قرار داده شده است. این قابلیت جدید حاوی آمار لحظه ای رمزارزها، از جمله تعداد رمزارزهای فهرست‌شده و تغییرات قیمتی ۲۴ ساعته است، که همگی در بالای صفحهٔ «بازار [Market]» در دسترس کاربران قرار دارند.

در عین حال، این قابلیت اطلاعات بلادرنگی مثل رتبه‌بندی رمزارزها، توزیع اردرها، تاریخچه ارزش بازار یا ارزش اجرایی را یکجا جمع کرده است، و در قسمت «داده های بازار» (در گوشهٔ بالا سمت چپ صفحهٔ «بازار [Market]») در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اجازه دهید این آمارها را به‌صورت جداگانه بررسی کنیم.

۱. پنج رتبه‌بندی رمزارزها

در وبسایت کوینکس، پنج رتبه‌بندی بر اساس بیشترین رشد قیمتی روزانه، بیشترین افت قیمتی روزانه، ارزش بازاری و جستجوهای برتر ارائه شده‌اند. کاربران با کمک این رتبه‌بندی‌ها می‌توانند تغییرات قیمتی رمزارزهای مختلف را بررسی و از آخرین روند بازار مطلع شوند. علاوه بر این، کاربران کوینکس تغییرات رتبه‌بندی بر اساس ارزش بازار و تغییرات قیمتی ۲۴ساعتهٔ رمزارزها را به‌صورت بلادرنگ زیر نظر دارند. شایان ذکر است که رتبه‌بندی بر اساس تعداد جستجو به کاربران کمک می‌کند خیلی راحت رمزارزهای محبوب و نمای‌کلی آنها را مشاهده کنند، که حای اطلاعاتی همچون قیمت است.

آگاهی فوری از تحرکات بازار با قابلیت «داده های بازار» کوینکس

آگاهی فوری از تحرکات بازار با قابلیت «داده های بازار» کوینکس

۲. توزیع اردرها

کاربران از طریق آمار پراکندگی اردرها می‌توانند به اطلاعاتی دربارهٔ نسبت Taker Sell و Taker Buy بر روی پلتفرم دست یابند و خیلی‌سریع هیجانات بازار را ارزیابی کنند. در عین حال، کاربرای می‌توانند بازه‌های زمانی مختلف را از منوی بازشو انتخاب کنند (مثلاً شش ساعته، ۱۲ ساعته، ۲۴ساعته).

آگاهی فوری از تحرکات بازار با قابلیت «داده های بازار» کوینکس

۳. توزیع تغییرات

کاربران با کمک آمار پراکندگی تغییرات قیمتی می‌توانند تغییرات قیمتی رمزارزهای فهرست‌شده را به‌صورت بلادرنگ طی بازه‌های زمانی مختلف مشاهده کنند (مثلاً ۲۴ ساعته، ۷ روزه، و ۳۰ روزه). این آمار با ارائهٔ نمایی جامع از تغییرات قیمتی به کاربران آنها را در بازارهای خرسی و گاوی هدایت می‌کند.

آگاهی فوری از تحرکات بازار با قابلیت «داده های بازار» کوینکس

۴. تاریخچه ارزش بازار / ارزش اجرایی

این بخش از این قابلیت کاربران را قادر می‌سازد روند تاریخی ارزش بازار یا قیمت اجراشدهٔ تمامی کوین‌های فهرست‌شده، شامل ۱۰ کوین برتر از نظر ارزش بازار را مشاهده کنند. کاربران با مقایسه کردن داده‌ها در بازه‌های زمانی مختلف می‌توانند تغییرات در بازار رمزامرزها را به‌صورت کلان ارزیابی و ارزش بازار یا قیمت اجراء‌شدهٔ ۱۰ کوین برتر را طی بازه‌های زمانی مختلف، شامل ۷ روزه، ۱ ماهه، ۳ ماهه، ۶ ماهه، و ۱ ساله، بررسی کنند.

آگاهی فوری از تحرکات بازار با قابلیت «داده های بازار» کوینکس

آگاهی فوری از تحرکات بازار با قابلیت «داده های بازار» کوینکس

آمار بازار برای کاربران رمزارزها حیاتی است و مرجع مهمی برای سرمایه‌گذاری به‌شمار می‌رود که نباید نادیده گرفته شود. در صنعت رمزارزها که دائماً در حال تغییر است، اطلاعات بلادرنگ دربارهٔ رمزرزها به سرمایه‌گذاران کمک می‌کند از تحرکات حال حاضر بازار مطلع شوند. علاوه بر این، سرمایه‌گذاران با مطالعهٔ آمار بازار می‌توانند تصمیمات سنجیده‌تری در معاملات‌ اتی‌شان بگیرند و ریسک‌های مربوطه را کاهش دهند.

در گذشته بسیاری از سرمایه‌گذاران از وبسایت‌های ارائه‌دهندهٔ اطلاعات ارزها برای بررسی آمار بلادرنگ رمزارزها، مثل تغییراتی قیمتی و ارزش بازار، استفاده می‌کردند. امروز کاربران با کمک قابلیت «داده های بازار» که تمامی اطلاعات مبنایی رمزارزها را گردآوری می‌کند می‌توانند بدون نیاز به بازدید از سایر وبسایت‌های ارائه‌دهندهٔ اطلاعات مربوط به رمزارزها، آمار بلادرنگ رمزارها شامل افزایش و کاهش قیمت و قیمت اجراء‌شده را بر روی وبسایت رسمی این صرافی مشاهده کنند. قابلیت «داده های بازار» به کاربران کمک می‌کنند از تحرکات حال حاضر بازار مطلع شوند و روند بازار را به‌راحتی تحلیل کنند.

طی سال‌های گذشته کوینکس تلاش کرده است با بهبود قابلیت‌های بخش «بازار [Market]» وبسایت به کاربران کمک کند با روند بازار همراه شوند و به‌سرعت از تحرکات دقیق بازار مطلع شوند، تا بتوانند تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرند. این تغییرات نشان‌دهندهٔ تلاش‌های بی‌وقفهٔ این صرافی جهت بهبود خدمات و تجربهٔ کاربران است. تعهد کوینکس به ارائهٔ محصولات عالی و تجربهٔ کاربری رضایت‌بخش به حضور این صرافی در اقصاء‌نقاط جهان و پذیرش آن از سوی کاربران بین‌المللی در مدت زمانی کوتاه منجر شده است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *