وضعیت عجیب و غیرقابل درک سردار در رم

به گزارش پایگاه خبری دیدگاه اقتصادی،


|


کد مطلب:
۱۱۰۵۱۰۱







لینک کوتاه کپی شد










مورد نیمکت‌نشینی لژیونرهای ایرانی مطالب زیادی نوشته شده است که شامل سردار آزمون هم می‌شود.


وضعیت عجیب و غیرقابل درک سردار در رم







به گزارش آرمان ملی آنلاین؛ این مهاجم ملی‌پوش، در بهترین زمان ممکن یعنی کمی قبل از آغاز جنگ روسیه و اوکراین بالاخره دلش را به دریا زد و با کوچ از سرزمین تزارها، به لیگ برتر اروپا پیوست؛ ابتدا در آلمان برای لورکوزن توپ زد و بعد در انتقالی شیرین و غیرمنتظره پیراهن رم را به تن کرد. اینها تیم‌های مهمی هستند و در نتیجه آزمون در هر دوی آنها به‌طور مفصل طعم نیمکت‌نشینی را چشیده است.

به گزارش ورزش سه، با این حال از زمانی که ژوزه مورینیو رم را ترک کرد و جای خودش را به ده‌روسی داد، امیدواری‌ها در مورد وضعیت آزمون افزایش یافت. با وجود ترک تیم از سوی سردار و حضورش در جام‌ملت‌های آسیا با تیم ملی ایران، کادرفنی جدید این مهاجم را لایق فرصت دانست و در چند بازی او را مورد استفاده قرار داد. سردار حتی در ۲ مسابقه فیکس هم شد و به فهرست اروپایی رم راه یافت اما به‌نظر می‌رسد این خوشحالی چندان پایدار نبوده است.

آزمون در جریان برتری ۴ بر صفر رم مقابل برایتون در لیگ اروپا، صرفا ۲ دقیقه برای جالوروسی بازی کرد و به وضوح می‌توان تعویض او را در دقایق پایانی کاملا «تشریفاتی» دانست. نکته اینجاست که پیش از آن سردار در دیدار با مونزا هم که به برتری ۴ بر یک سرخپوشان انجامید، به میدان نرفته بود و شاید به‌نظر می‌رسید با حفظ نیرو، فرصت بیشتری مقابل برایتون در اختیار او قرار بگیرد اما این اتفاق رخ نداد.

از همه اینها عجیب‌تر اما داستان بازی با فیورنتینا بود. رم در این مسابقه، دقایق طولانی از حریفش عقب بود و ده‌روسی همه ابزار تهاجمی‌اش را برای تغییر نتیجه به میدان فرستاد اما باز هم خبری از آزمون نشد. رم در حالی در ثانیه‌های پایانی کار را به تساوی ۲-۲ کشاند که هر آن انتظار می‌رفت آزمون به زمین بیاید اما به شکل عجیبی خبری از مهاجم ایرانی نشد؛ آن هم درحالی‌که او طی فرصت‌هایی که قبلا به‌دست آورده بود، هم گل زده و هم پاس‌گل داده بود. به‌طور کلی شرایط سردار در رم کمی عجیب و غیرقابل فهم است.

 








دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *