عبور بیت کوین از مقاومت مهم ۱۶۷۵۰ دلاری| آیا افزایش قیمت ادامه خواهد داشت؟

به گزارش پایگاه خبری دیدگاه اقتصادی،

به گزارش بازار؛ بازار ارزهای دیجیتال صبح روز چهارشنبه به وقت بازارهای آسیایی با یک بازگشت قوی مواجه شده و بیت کوین به عنوان بزرگترین رمزارز این بازار موفق شد از مقاومت مهم خود روی ۱۶۷۵۰ دلار عبور کرده و آن را به نقطه حمایت تبدیل کند.

همچنین ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال با ۰.۵۴ درصد افزایش به نسبت روز قبل، به رقم ۸۰۹.۳۵ میلیارد دلار رسیده و حجم کل بازار نیز با ۱۲.۷۵ درصد افزایش به ۲۶.۶۴ میلیارد دلار افزایش یافت.

نخستین جلسه بازار آزاد فدرال آمریکا در سال ۲۰۲۳

فدرال رزرو قرار است در جلسه امروز خود، چرایی پیش بینی های خود مبنی بر افزایش نرخ تورم در سال ۲۰۲۳ را ارائه کرده و این استدلال را مطرح کند که مجموع نرخ سود سپرده بانکی باید به ۵ درصد سالانه برای سال ۲۰۲۳ افزایش یابد.

گفته می شود فدرال رزرو همچننی پیش بینی های سال گذشته خود در خصوص نرخ تورم در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۳ را مورد بازبینی قرار داده و قرار است این اعداد و ارقام به نسبت گزارش ارئه شده در آخرین جلسه فدبرال رزرو در روزهای ۱۳ و ۱۴ دسامبر تغییر محسوسی داشته باشد.

تحلیل تکنیکال بیت کوین

عبور بیت کوین از مقاومت مهم ۱۶۷۵۰ دلاری| آیا افزایش قیمت ادامه خواهد داشت؟

قیمت فعلی بیت کوین روی ۱۶۸۵۷ دلار قرار داشته و حجم معاملات آن طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ میلیارد دلار گزارش شده است. از نظر فنی، بیت کوین از سطح مقاومت اصلی ۱۶۷۸۵ دلار عبور کرده و اکنون به سمت سطح مقاومت بعدی خود روی ۱۶۹۵۰ دلار در حرکت است.

در بازه زمانی ۴ ساعته، بیت کوین یک شمع صعودی را تشکیل داده که نشان دهنده احتمال ادامه روند صعودی قوی است. شکست قیمت به بالای محدوده ۱۶۹۵۰ دلار ممکن است بیت کوین را در مسیر افزایش قیمت به سمت سطح ۱۷۲۵۰ دلار قرار دهد.

از جنبه نزولی، حمایت فوری بیت کوین همچنان در ۱۶۸۰۰ دلار باقی مانده و شکست به زیر این سطح، پتانسیل کاهش قیمت به سمت ۱۶۵۰۰ دلار را برای این ارز ایجاد می کند. اندیکاتورهای RSI و MACD نیز نشان دهنده ادامه روند صعودی هستند و بنابراین باید به نقطه مهم ۱۶۷۵۰ دلار توجه داشته باشید، زیرا بسته شدن کندل روزانه به بالاتر از این سطح ممکن است باعث بهبود قیمت بیت کوین شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *