یحیی در مراسم معارفه سرمربی جدید پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری دیدگاه اقتصادی،

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از همشهری آنلاین، با اینکه رضا درویش اعلام کرد یحیی گل‌محمدی دو پیشنهاد او را برای نزدیک بودن به پرسپولیس رد کرده اما شاید با سومین پیشنهادش موافقت کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در صحبت‌های خود با برنامه فوتبال برتر به این نکته اشاره داشت که یحیی گل‌محمدی در انتخاب سرمربی بعدی و جانشین خودش نخواسته به باشگاه کمک کند ضمن اینکه پیشنهاد مدیریت فنی و باقی ماندن در باشگاه پرسپولیس در این پست را نپذیرفته است.

با این وجود او به این نکته اشاره داشت که از یحیی گل‌محمدی دعوت خواهند کرد تا در مراسم معارفه سرمربی بعدی این تیم حضور داشته باشد چرا که می‌توانند دوستی خود را با این مربی حفظ کنند.

با این حساب چنانچه برانکو ایوانکوویچ با پرسپولیس به توافق نهایی دست یابد شاید احتمال حضور یحیی گل‌محمدی در جلسه معارفه او نکته جالب توجهی باشد چرا که این دو مربی ارتباط بسیار خوبی با هم داشته و دارند و یحیی به عنوان بازیکن زیر نظر ایوانکوویچ در تیم ملی کار کرده بود.

برانکو و یحیی گل‌محمدی هر کدام دو دوره چهارساله پرافتخار را برای باشگاه پرسپولیس رقم زدند و ضمن کسب جام‌های داخلی دو بار این تیم را به فینال لیگ قهرمانان آسیا رساندند؛ اتفاقی که با توجه به قدرت فعلی تیم های عربستانی شاید برای هر تیم ایرانی یک آرزوی دور دسترس به نظر برسد.

با این حساب حضور این دو مربی در یک قاب می‌تواند برای پرسپولیسی‌ها فوق العاده ارزشمند باشد به این شرط که برانکو با پرسپولیس به توافق نهایی دست یابد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *