از دقیقه یک بازی به خانواده‌ام فحش دادند، تا بازیِ آخر!

به گزارش پایگاه خبری دیدگاه اقتصادی،

به گزارش آرمان ملی آنلاین، علیرضا منصوریان درباره فعالیت نقل و انتقالاتی باشگاه فولاد در تابستان و عدم جذب برخی نفرات مدنظرش عنوان کرد: نزدیک به ۷-۶ بازیکن مدنظرمان بودند که اسامی آنها را به مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره باشگاه اعلام نمودیم و به دنبال جذب‌شان بودیم، اما به شکل عجیب و غریب به باشگاه‌های دیگر رفتند.

به نقل از ورزش سه، او ادامه داد: سعی کردیم در نقاطی که بازیکن احتیاج داریم، یارگیری کنیم و از تیم‌های پایه نفرات خیلی زیادی به بزرگسالان آوردیم. لیست ۱۷ نفره از بازیکنان آکادمی فولاد برای تیم خودمان بستم.

سرمربی فولاد با بیان اینکه اتحاد در بین گروه من و هواداران خیلی کم است و فاصله زیادی دارد، اظهار کرد: هنوز کامنت‌های بسیار منفی و بد داریم و اولین تیم در ایران است که با فحش و ناسزا از من استقبال کردند.

منصوریان یادآور شد: یک سوال از آن تعداد هواداران که گوشه ورزشگاه فولاد آرنا می‌نشستند، دارم. خودشان را جای من بگذارند و من به جای آنها بروم. از دقیقه یک بازی با ملوان که نخستین مسابقه‌ام بود، فحش به خانواده‌ام دادند، تا بازیِ آخر.

او با تاکید بر اینکه من اصلا هیچ جای ایران فحش نخوردم، گفت: حتی از هواداران پرسپولیس که رقیب سنتی ما در استقلال بود، نه توهین کردم و نه توهین شنیدم. حس خیلی خوبی بین ما وجود دارد ولی در زمین نسبت به یکدیگر بی‌رحم هستیم ولی اینکه بخواهند هر دفعه به ما توهین کنند، نمی‌شود. کوچک‌ترین جواب را به آنها دادم و در ازای هزار بار خط خطی کردن بدن‌مان با آن فحش‌ها، ما یک کلمه گفتیم که این و آن. انقدر حرف من را بزرگ کردند که اگر قرار بود خودشان جای من باشند و من آن طرف باشم، خدا می‌داند چه اتفاقی می‌افتاد.

سرمربی فولاد تصریح کرد: در مجموع، اردوی خیلی خوبی را در تهران پیش از دیدار با گل‌گهر داشتیم و وقفه یک هفته در شروع مسابقات لیگ برتر نیز این شانس را به ما داد تا بیشتر با بازیکنان کار کنیم و خودمان را برای تورنمنت آماده کردیم.

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *