با حمله موشکی حزب الله ۳ نظامی صهیونیست کشته و زخمی شدن ۴ نفر زخمی شدند

به گزارش پایگاه خبری دیدگاه اقتصادی،

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ایرنا ؛ رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند، در حمله موشکی حزب الله لبنان به محل حضور نظامیان صهیونیست در نزدیکی پایگاه برانیت در شمال فلسطین اشغالی، سه نظامی کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند.

پیش تر حزب‌الله‌ در بیانیه‌ای اعلام کرده بود در پاسخ به حمله روز گذشته (پنجشنبه) رژیم صهیونیستی به خبرنگاران و غیرنظامیان در مجاورت موضع العباد که منجر به شهادت عبدالله ربیع البقاعی شد، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان یک گروه از نیروهای پیاده ‌نظام (رژیم) اسرائیل را در نزدیکی پایگاه «برانیت» با چند فروند موشک‌ هدف قرار دادند که در پی آن تعدادی کشته و زخمی شدند.

همچنین روزنامه صهیونیستی اسرائیل هیوم مدعی شد که یک فروند پهپاد که از سمت اراضی لبنان وارد منطقه الجلیل شده بود، رهگیری و منهدم شده است.

ساعاتی پیش شبکه المیادین اعلام کرد که پایگاه «رویسات العلم» در سرزمین‌های اشغالی و دیگر پایگاه‌های صهیونیستی در «کفرشوبا» مورد حملات موشکی از داخل خاک لبنان قرار گرفتند.

منابع خبری همچنین اعلام کردند که رژیم صهیونیستی نیز مناطقی در جنوب لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده است.

به تازگی و درپی شهادت یک خبرنگار در حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، حزب‌الله تاکید کرد که این اقدام بدون پاسخ نخواهد ماند.

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *