ثبت‌نام هزار اصولگرا برای ۳۰ کرسی مجلس

به گزارش پایگاه خبری دیدگاه اقتصادی،

به گزارش آرمان ملی آنلاین پیش ثبت‌نام انتخابات انجام شد و بسیاری از چهره‌ها از گروه‌های مختلف اعم از اصولگرایان، اصلاح‌طلبان، اعتدالی‌ها و چهره‌های مستقل ثبت نام اولیه را انجام دادند تا به احتمال بسیار زیاد شاهد انتخاباتی پر شور باشیم.

سید حسین نقوی حسینی، نماینده پیشین مجلس، درباره این موضوع گفت: «ما همه وظیفه داریم به عنوان نیروهای انقلاب در عرصه انتخابات حضور پیدا کنیم تا زمینه مشارکت مردم را فراهم آوریم و به جهت تکلیف شرعی و قانونی که برای خودم متصورم و فکر می‌کنم با حضورم به سبد رأی جمهوری اسلامی اضافه کنم، در انتخابات ثبت نام کردم و امیدوارم مردم را بتوانیم پای صندوق بیاوریم تا مردم از میان نامزدهای مختلف بهترین‌ها را انتخاب کنند. ما به انتخاب اصلح باور داریم. فکر می‌کنیم همه نامزدهایی که تأییدصلاحیت می‌شود صالح هستند اما مردم می‌خواهند نامزدهای اصلح را انتخاب کنند».

او ادامه داد: «ما پیش‌بینی می‌کردیم همه نیروها از اصولگرایان تا اصلاح‌طلبان و اعتدالیون ثبت نام می‌کنند و استقبالی بی‌نظیر از انتخابات این دوره را شاهد بوده‌ایم. در همه شهرها و استان‌ها همین شرایط وجود داشته است. در میان اصولگرایان تقریبا همه آنهایی که پیش‌بینی می‌کردیم ثبت نام اولیه انتخابات را انجام دادند. با این حجم وسیع ثبت نام در جمع اصولگرایان رسیدن به لیست واحد و متحد در همه حوزه‌های انتخابیه سخت خواهد شد؛ به ویژه لیست شهر تهران که بر لیست‌های سایر حوزه‌های انتخابیه تأثیر می‌گذارد. به نظر می‌رسد سخت است از میان تقریبا هزار نفر چهره‌های خوش‌سابقه و سرشناس ۳۰نفر را انتخاب کرد. به نظر نمی‌رسد به لیست واحد برسیم اما بستگی به نظرات گروه‌های اصولگرایی دارد. امیدواریم همه برای منافع جمعی فکر کنند و از مطالبات فردی و گروهی پرهیز کنند تا به لیست واحد برسیم».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «تحریم و قهر با صندوق رأی آورده‌ای برای کشور ندارد. هیچ حزب و گروه سیاسی با کنار کشیدن و قهر کردن با صندوق آورده‌ای به دست نمی‌آورد. اکنون می‌بینیم که اصلاح‌طلبان هم کنار ننشستند زیرا می‌دانند اگر با انتخابات فاصله بگیرند، نه‌تنها هیچ آورده‌ای به دست نمی‌آورند بلکه فراموش می‌شوند. کار عقلایی و درستی کردند که چهره‌هایشان به صحنه آمدند و نشان دادند می‌خواهند در عرصه بمانند و در چارچوب قانون و مقررات به فعالیت ادامه خواهند داد. انتخابات مجلس یعنی انتخاب قانونگذار؛ بنابراین قانونگذار باید بیش از همه به قانون تمکین کند. حضور اصلاح‌طلبان پر رنگ بوده است و شخصیت‌های شاخصی آمده‌اند و همچنین اعتدالیون و با این اوصاف شاهد یک انتخابات پرشور خواهیم بود».

مثلث آنلاین نوشت، نقوی‌حسینی در پایان گفت: «قطعا در روزهای آینده شاهد گفت‌وگوها و فعالیت‌ها و تلاش‌های انتخاباتی زیادی خواهیم بود زیرا ورود سلایق مختلف و رسانه‌ها به تحرک انتخاباتی جامعه کمک می‌کند و در ماه‌های آینده شناسایی نامزدها از سوی جامعه صورت می‌گیرد و هر چه به انتخابات نزدیک می‌شویم فضای کشور انتخاباتی‌تر می‌شود».

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *