شرایط بایننس کوین مساعد نیست| خبرهای منفی پیرامون BNB را رصد نمایید

به گزارش پایگاه خبری دیدگاه اقتصادی،

به گزارش بازار، با انتشار خبرهایی در خصوص تصمیم جدید مقامات ایالات متحده برای تحقیق و تفحص در خصوص صرافی بایننس، رمزارز بومی این صرافی یعنی بایننس کوین در وضعیت خوبی قرار ندارد.

دادستان های فدرال در ایالات متحده خواستار دسترسی به ایمیل های CZ (مدیر عامل بایننس) و سایر سوابق ارتباطی به عنوان بخشی از تحقیقات ضد پولشویی خود شده اند. برخی از این ارتباطات به سال ۲۰۲۰ بازمی‌گردد. رویترز نیز با تایید این خبر اعلام کرد که نگرانی مقامات ایالات متحده در خصوص رعایت قانون رازداری بانکی از صرافی بایننس افزایش یافته است.

قوانین ایالات متحده کارگزاری ها و مبادلات با مشتریان ایالات متحده را موظف می کند که چنین اطلاعاتی را در اختیار مقامات نظارتی مالیاتی و مالی قرار دهند. شرکت هایی که مایل به تجارت با مشتریان آمریکایی هستند نیز باید در خزانه داری ایالات متحده ثبت قانونی شوند.

با وجود معاملات ثابت در روز جمعه قبل از گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده، بایننس کوین تقریباً تمام سودهای خود را در این هفته پس از ثبت سه روز ضرر متوالی از ۳۰ آگوست تا ۱ سپتامبر از دست داده است.

پیش بینی قیمت بایننس کوین

شرایط بایننس کوین مساعد نیست| خبرهای منفی پیرامون BNB را رصد نمایید

سطح حمایت ۲۷۳.۹ علیرغم چندین آزمایش مکرر همچنان معتبر است. شکست این منطقه به خرس ها اجازه می دهد تا ۲۵۸.۴ دلار (کمترین سطح ۱۹ و ۲۴ ژوئیه) را در دستور خرید خود قرار دهند.

اگر گاوها نتوانند از نقطه مهم ۲۵۸.۴ دفاع کنند، بالاترین سطح ۲۴ ژوئن و ۲۶ جولای در ۲۴۰.۴ دلار به هدفی جدید برای خرس ها تبدیل خواهد شد. همچنین یک نقطه برداشت اضافی در ۲۱۴.۰ دلار (کمترین سطح ۲۲ ژوئن و ۲ ژوئیه) با وخامت بیشتر اوضاع قیمت بایننس کوین، به میز معاملات خرس ها راه پیدا خواهد کرد.

از سوی دیگر، سد مقاومت ۲۹۸.۲ دلار می تواند به هدف جدیدی تبدیل شود که گاوها از نقطه حمایت فعلی، به سمت آن جهش کنند. شکست ۲۹۸.۲ دلار توکن بایننس کوین را به سمت مقاومت ۳۳۴.۰ دلار (بالاترین قیمت های ۲۶ می و ۱۱ آگوست) راهی خواهد کرد.

تنها یک شکست از این سطح، بهبود روند صعودی جزئی را بازیابی خواهد کرد و نقطا ۳۵۹.۴ دلار و ۳۸۸.۳ دلار را به اهداف بعدی گاوها تبدیل خواهد کرد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *