نفت پارس مصداق درونزای برونگر است|

به گزارش پایگاه خبری دیدگاه اقتصادی،

بازار؛ گروه آب و انرژی: دکتر سیدرضا موسوی به سمت مدیرعامل گروه توسعه اقتصادی تدبیر در مراسم افتتاح فاز دوم افزایش ظرفیت تولید شرکت نفت پارس سخنرانی می کرد، گفت: شرکت نفت پارس نه تنها یکی از شرکت های خوشنام گروه توسعه اقتصادی تدبیر و ستاد است بلکه در بین شرکت های شرکت های بورسی همواره در بین شاخص های مختلفی که رتبه بندی میکنند یکی از شرکت هایی پیشتاز و فعال در این صنعت است.

وی ضمن قدردانی از همه کارکنان این شرکت در سطوح مختلف از اعضای هیئت مدیره، مدیران ارشد، کارگران زبده و متخصص در حوزه فنی، نیروهای ستادی و… که برای توسعه فعالیت های این شرکت به صورت شبانه روزی زحمت می کشند ، گفت: شرکت نفت پارس مصداق واقعی اقتصاد مقاومتی است چرا که شرکتی درون زا و برون نگر است.

سیدرضا موسوی افزود: توسعه این شرکت بر اساس توانمندی های داخلی مجموعه وشکستن انحصارها و محدودیت های تحریمی بوده و به نوعی تبلور درون زایی است.

وی با اشاره به رصد و ارزشیابی مستمر این شرکت توسط گروه توسعه اقتصادی تدبیر اشاره کرد و گفت: بر اساس پایش مستمر و ماهانه این شرکت نه تنها زنده بلکه پویا است و هر ساله شاهد به ثمر رسیدن بسیاری از طرح های توسعه شرکت هستیم .

نفت پارس مصداق درونزای برونگر است|

مدیرعامل گروه توسعه اقتصادی تدبیر ضمن تبریک همکاران فعال در شرکت نفت پارس که با همه محدودیت هایی که بر فضای اقتصادی و سیاسی کشورمان حاکم است متوقف نشده و انحصارها را شکسته و در صنعت خود بسیار خوشنام و شفاف است، خاطر نشان کرد: این شرکت علاوه بر تامین نیاز بازار داخل توانسته است درآمدهای صادراتی خود را به رقم وجود تحریم های سخت افزایش دهد و مصداق علمی برون نگری در تعرف اقتصاد مقاومتی است.

گفتنی است با افزایش ظرفیتی که با کمک طراحی و دانش فنی ایرانی در مجموعه نفت پارس رخ داده افزایش تولیدات این شرکت ۲۰ درصد افزایش یافته که علاوه بر تامین بازار های داخلی سالانه ۵۰ میلیون دلار صادرات بیشتر برای کشور به ارمغان خواهد آورد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *