رژیم صهیونیستی از مسدودسازی حساب های رمزارزی مرتبط با حماس خبر داد

به گزارش پایگاه خبری دیدگاه اقتصادی،

به گزارش خبرنگار بازار؛ در پی بالا گرفتن جنگ میان رژیم اسرائیل و حماس، رژیم تل آویو از مسدود سازی حساب های رمزارزهای مشکوک به کمک مالی به غزه خبر داد.

بر اساس ادعاها گفته می شود حساب های کریپتور کارنسی که در فضای مجازی اقدام به جمع آوری کمک های مردمی برای کمک به مردم غزه از طریق رمزارزها می کردند از سوی تل آویو بسته خواهند شد. پلیس اسرائیل با انتشار بیانیه ای مدعی شده است که حساب های مذکور برای کمک مالی به حماس در فضای مجازی مشغول به فعالیت بوده و هدف از آنها، کمک بشر دوستانه به مردم غزه نیست.

در ادامه این بیانیه آمده است که شاخه پلیس سایبری وزارت جنگ اسرائیل اقدامات لازم را برای مسدودسازی این دسته از حساب ها و همچنین حساب های بانکی متصل به آنها انجام داده است.

تل آویو همچنین مدعی شده است که مبالغ مسدود شده از این راه، به خزانه داری رژیم صهیونیستی منتقل خواهد شد. با اینحال، تل آویو هنوز هیگچونه اطلاعاتی تکمیلی بیشتر در خصوص ماهیت و مالکیت حساب ها و همچنین تعداد آنها اعلام نکرده است.

موضوع استفاده گسترده از رمزارزها برای کمک به طرف های درگیر در جنگ نخستین بار از سوی دولت اوکراین و طی روزهای آغازین جنگ با روسیه به امری متداول تبدیل شد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *