کاهش ۸.۶ میلیارد دلاری ارزش کل قفل شده سولانا| آیا قیمت باز هم سقوط خواهد کرد؟

به گزارش پایگاه خبری دیدگاه اقتصادی،

به گزارش بازار، با ادامه ریزش ها در بازار رمزارزها، قیمت رمز ارز سولانا نیز اکنون سیگنال‌های نزولی را نشان می‌دهد که ممکن است برای ماه‌ها بر احساسات سرمایه گذاران تاثیرات منفی داشته باشد. با این حساب، معامله کنندگان باید به دنبال فرصت های بهتر برای ورود به بازار بوده و فعلا عجله نکنند.

قیمت سولانا سیگنال های نگران کننده ای را برای پایان هفته سوم معاملات ژوئن نشان می دهد. خرس‌ها قیمت‌ها را تا محدوده ۳۰ دلار کاهش داده‌اند؛ سطح قیمتی که از ژوئیه ۲۰۲۱ مشاهده نشده است.

افزایش حجم در گردش سولانا نیز افزایش یافته که بسیار عجیب است؛ چراکه قیمت هنوز به طور قابل‌توجهی از پایین‌ترین قیمت ۲۸ دلاری که روز دوشنبه، ۱۳ ژوئن دیده شد، بهبود نیافته که دلیل رخداد چنین حالتی، افزایش احساس ترس از ادامه ریزش قیمت سولانا به پایین تر از این محدود طی روزهای آتی است.

قیمت سولانا در حال حاضر حدود ۳۲ دلار معامله می شود. نمودار قیمت چهار روزه نیز نشانگر شکل گیری حالتی بسیار نزولی برای سولانا بوده و شاخص قدرت نسبی (RSI) به سطح ۲۸ و پایین ترین حد خود رسیده است.

کاهش ۸.۶ میلیارد دلاری ارزش کل قفل شده سولانا| آیا قیمت باز هم سقوط خواهد کرد؟

از بین رفتن توکن قرارداد هوشمند متمرکز نیز در سراسر معیارهای بلاکچین سولانا قابل مشاهده است. بر اساس داده های حاصل از نرم افزار تجزیه و تحلیل بلاکچینی Defi Llama، سولانا ۸.۶۸ میلیارد دلار از معیارهای قرارداد هوشمند قفل شده ارزش کل خود را از دست داده است.

باید بدانیم که کاهش تقریباً ۱۰ میلیارد دلاری سپرده های سولانا می تواند به منزله خطری جدی برای این پلتفرم محسوب شده و سقوط آزاد فنی از بالاترین رکورد قیمت این رمز ارز از نقطه اوج خود روی ۲۵۳ دلار را مخدوش کند.

از سوی دیگر، درست مانند هر پدیده دیگری در فضای بازار کریپتو، ممکن است چشم انداز بازار نزولی قوی فعلی ابطال شود. اگر گاوها بتوانند از ۵۸.۲۵ دلار عبور کنند، ممکن است بتوانند روند مخالف را به ۱۲۰ دلار برسانند که در نتیجه افزایش ۲۰۰ درصدی از قیمت فعلی سولانا را به همراه خواهد داشت.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *