موجودی خودروهای ناقص سایپا در اول تیرماه به زیر ۱۰هزار رسید

به گزارش پایگاه خبری دیدگاه اقتصادی، با تامین ۴۴ هزار دستگاه خودرو در خردادماه و تکمیل حدود ۱۰۰ هزار دستگاه موجودی خودروهای ناقص سایپا، این خودروها در حال تکمیل، در سه ماهه اول سال در سایپا، موجودی این خودروها به زیر ۱۰هزار رسید.

با تامین صورت گرفته قطعات، تعداد کسری قطعات خودروهای ناقص در پارکینگ های سایپا به حدود ۴۴ هزار دستگاه رسیده که معادل یک ماه تولید در گروه خودروسازی سایپا است و تکمیل و تحویل آنها به سرعت در حال انجام است.

روند کاهش این تعداد خودرو ناقص در مقایسه با تیراژ تولید ماهانه و براساس فرآیندهای تولیدی، کیفی، تجاری‌سازی و تحویل و حمل، آماری قابل قبول به حساب می آید و موجودی خودروهای ناقص سایپا در اول تیرماه به زیر ۱۰هزار رسید.

لازم به ذکر است که در زمستان سال قبل بیش از هشتاد هزار خودروی ناقص در پارکینگ ها موجود بود. اولویت و ترجیح گروه خودروسازی سایپا با دستور و تاکید مدیرعامل گروه سایپا تامین قطعات کسری و تکمیل خودروهای ناقص موجود در پارکینگ ها در اولویت برنامه های این گروه خودروسازی بوده و تلاش می کنیم تا در آینده نزدیک، این خودروها را به کمترین تعداد ممکن برسانیم.

همچنین با برنامه ریزی مناسب و همدلی مدیران و کارگران در گروه سایپا موارد ذیل را علیرغم قطعی برق بخاطر گرمای هوا، شاهد بودیم:
-تولید حدود ۴۴ هزار دستگاه خودرو در خردادماه و جمعا تولید ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو در سه ماهه اول سال در سایپا
– ادامه تولید عبور مستقیم حدود ٩٠ درصدی در سایپا
– تحقق بیش از ١٠٠ درصدی برنامه تولید وزارت صمت در سایپا



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *