روند قیمت بیت کوین همچنان نزولی است| آیا قیمت افزایش خواهد یافت؟

به گزارش پایگاه خبری دیدگاه اقتصادی،

به گزارش بازار، رمزارزهای بزرگ بازار هفته جاری را با ریزش قیمت آغاز کردند که دلایل عمده آن به بسته شدن کندل هفتگی قرمز و وضعیت نابسامان اقتصاد جهانی است.

افزایش قیمت نفت، رشد تورم و ناتوانی اکثر بانک های مرکزی جهان در کنترل نرخ تورم منجر به از رمق افتادن بازارهای ریسک پذیر به ویژه بازار رمزارزها شده است.

در همین راستا، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال به ۹۴۴ میلیون دلار سقوط کرد که به نسبت روز یکشنبه، ۱.۰۴ درصد ریزش را نشان می دهد که با این حساب، طی شبانه روز گذشته این بازار بیش از ۳۷ میلیارد دلار از ارزش خود را از دست داده است.

بیت کوین به عنوان بزرگترین رمزارز بازار نیز ابتدای روز دوشنبه در محدوده ۱۹۴۶۰ دلار معامله شد که حدود ۰.۰۸ درصد نسبت به روز قبل کاهش قیمت داشت. این رمزارز در حال حاضر، یک کندل دوجی تشکیل داده که ناشی از وضعیت شدید خرسی حاکم بر بازار و قرار گرفتن تحت فشار قابل توجه فروش است.

حجم معاملات بیت کوین طی همین بازاه زمانی، حدود ۱۷.۳۹ میلیارد دلار بوده که به نسبت روز قبل، ۰.۴۶ درصد افزایش داشته است.

روند قیمت بیت کوین همچنان نزولی است| آیا قیمت افزایش خواهد یافت؟

از سوی دیگر، انتشار اخبار موثق در خصوص تصمیم فدرال رزرو آمریکا برای افزایش نرخ بهره بانکی نیز تا حد زیادی فشار فروش را روی بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال بازار افزایش داده است.

پیش بینی قیمت بیت کوین

روند قیمت بیت کوین همچنان نزولی است| آیا قیمت افزایش خواهد یافت؟

در حال حاضر، پیش بینی می شود قیمت بیت کوین بتواند روی نقطه ۱۸۹۷۰ دلار به یک حمایت فوری دست یافته و این در حالیست که مقاومت مهم پیش روی این ارز، روی ۱۹۹۵۰ دلار قرار دارد. MA۵۰ بیت کوین نیز همچنان نشانگر خرسی بودن بازار این رمزارز بوده و مقاومت اصلی پیش رو نیز روی ۱۹۹۵۰ دلار قرار دارد.

در بازه زمانی روزانه، یک الگوی مثلث نزولی در نمودار هویدا شده و احتمالاً تا زمانی که بیت‌کوین از سطح مقاومت ۲۰۲۷۵ دلاری خارج نشود،روند قیمت همچنان نزولی باقی خواهد ماند.

بیت کوین در صورت صعود به محدوده بالای ۲۰۴۷۵ دلار این پتانسیل را دارد که سطح مقاومت بعدی روی ۲۱۹۰۵ دلار یا ۲۲۷۶۰ دلار را به چالش بکشد. از سوی دیگر، شکست به زیر حمایت ۱۸۹۷۰ دلار ممکن است بیت کوین را به سطح ۱۸۴۱۶.۵۹ دلار یا ۱۷۷۰۹ دلار برساند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *