احتمال کسب سودهای پراکنده برای معامله گران اتریوم طی روزهای آتی

به گزارش پایگاه خبری دیدگاه اقتصادی،

به گزارش بازار، قیمت اتریوم در روز دوشنبه شاهد بهبود قیمت بوده که از روز یکشنبه آغاز شده و با اینحال، فقدان یک کاتالیزور بزرگ برای تکان دادن بازار رمزارزها منجر به عدم انگیزه کافی سرمایه گذاران برای آغاز حرکاتی بزرگ در این بازار شده است.

با این وجود، تمرکز سرمایه گذاران بازارهای مالی روی درآمدهای سه ماهه بزرگان بازار سهام مانند گلدمن ساکس، نتفلیکس و اسنپ می تواند منجر به سودآوری مقطعی و پراکنده برای اتریوم شود.

در پی ایجاد فرصت های محدود برای نفس کشیدن در بازار نه چندان مطلوب رمزارزها و افزایش معاملات در بازارهای جانبی، قیمت اتریوم روز دوشنبه بیش از یک درصد افزایش داشت. وضعیت اتریوم به گونه ای است که به لحاظ فاندامنتال، یک سخنرانی و یا رویداد کوچک که تاثیر مثبتی روی بازار رمزارزها داشته باشد، می تواند سود خوبی را نصیب سرمایه گذاران نماید.

ETH/USD Daily chart

با این حساب، به نظر می رسد قیمت اتریوم آماده جهش به بالای محدوده ۱۳۴۲ دلار است که بالاترین قیمت هفته گذشته به حساب می آید. در صورت موفقیت گاوها در عبور از این مقاومت مهم، هدف بعدی روی ۱۴۰۰ دلار قرار دارد.

این سطح، البته اهمیت زیادی دارد؛ چراکه عبور از آن به سمت مقاومت بعدی، شرط افتادن اتریوم در مسیر صعود بوده و در صورت عقب نشینی گاوها از این سطح، باید بار دیگر منتظر ریزش قیمت به کف تقاضا باشیم.

همچنین، میانگین متحرک ساده ۵۵ روزه (SMA) و پیوست ماهانه تا پایان هفته به ۱۴۴۴ دلار می رسد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *