کسب بیت کوین رایگان و تبدیل به ریال!

به گزارش پایگاه خبری دیدگاه اقتصادی،

به گزارش بازار، کسب بیت کوین رایگان و استفاده از مزایای آن آرزوی همه کاربران دنیای ارزهای دیجیتال است. هر فردی که با ارزهای دیجیتال آشنایی دارد، می‌داند که چنین دارایی‌هایی چه ارزشی دارند و با راه‌های مختلف می‌توان از آنها کسب درآمد کرد. هر چند بلاک چین و ارزهای دیجیتال دارای مفهوم پیچیده‌ای هستند، اما می‌توان با روش‌های مختلفی از آنها کسب درآمد کرد. برای به دست آوردن بیت کوین نیز راه‌های مختلفی وجود دارد. تنها کاری که پس از به دست آوردن بیت کوین باید انجام دهید، تبدیل آن به ریال ایران است. در ادامه با راه‌های کسب بیت کوین رایگان و تبدیل آن به ریال آشنا خواهیم شد.

بیت کوین چیست؟

بیت کوین اولین بلاک چین و ارز دیجیتال دنیا است. برای این که بتوانید بیت کوین رایگان را به دست آورده و از آن استفاده کنید، باید ابتدا نحوه کار شبکه آن را دانسته و با مفهوم ارزهای دیجیتال نیز آشنایی داشته باشید. بلاک چین محیطی است که داده‌ها و اطلاعات مختلف در آن ذخیره سازی می‌شود. بلاک چین برخلاف سرورهای مرکزی و متمرکز، ساختاری غیرمتمرکز دارد. بلاک چین همان پایگاه داده غیرمتمرکز توزیع شده است. کاربرانی که به عنوان نود در شبکه فعالیت داشته باشند، حاوی اطلاعات بلاک چین خواهند بود. این پایگاه داده به نحوی ساخته شده تا همه بتوانند اطلاعات درون آن را مشاهده کنند. به چنین قابلیتی، شفافیت بلاک چین گفته می‌شود. هر چند بلاک چین ساختار شفافی دارد، اما کاربران نمی‌توانند در اطلاعات ثبت شده تغییر ایجاد کنند.
چرا که ایجاد تغییر در ساختار بلاک چین نیازمند تایید اکثریت کاربران شبکه است. کاربران یا نودهای شبکه، باید با درصد بیش از ۵۰ روی تصمیمی موافقت کنند. ارزهای دیجیتال نیز در چنین محیطی وجود داشته و اطلاعات مربوط به تراکنش‌ها درون آن ذخیره می‌شود. بیت کوین به عنوان اولین بلاک چین و ارز دیجیتال دنیا، ارزش بسیار زیادی دارد. این رمزارز در حال حاضر گران‌ترین ارز دیجیتال دنیا است. ارزهای دیجیتال به دلیل شفافیت، امکان کلاه برداری و اختلاس را بسیار کاهش می‌دهند. تمامی کاربران می‌توانند اطلاعات مربوط به تراکنش‌ها را در این حوزه بررسی کنند. همچنین به دلیل ساختار توزیع شده و غیرمتمرکز بلاک چین، افراد نمی‌توانند تراکنش‌ها را بارها ثبت کرده و از چنین دارایی‌هایی سو استفاده کنند. 
با گسترش دنیای بلاک چین در حال حاضر شرکت‌های بزرگی وارد این عرصه شده‌اند و از حوزه‌های مختلف آن استفاده می‌کنند. حوزه‌های جدیدی مانند متاورس، ان اف تی‌ها و بازی‌های بلاک چینی به کمک این فناوری ایجاد شده‌اند. ورود شرکت‌های بزرگ امید رشد هر چه بیشتر ارزهای دیجیتال را می‌دهد. به همین خاطر می‌توان گفت که قیمت بیت کوین در آینده با افزایش مواجه خواهد شد. به طور حتم در صورتی که بتوانید بیت کوین به دست آورید، سرمایه گذاری موفقی خواهید داشت. در ادامه قصد داریم تا تعدادی از راه‌های کسب بیت کوین رایگان را ذکر کنیم.

استخراج بیت کوین

آموزش استخراج بیت کوین | کیف پول من

ساختار بلاک چین بیت کوین به نحوی ساخته شده تا با فعالیت نودها در آن بیت کوین ایجاد شود. شما نیز می‌توانید به عنوان نود در بلاک چین بیت کوین فعالیت کرده و این ارز دیجیتال را دریافت کنید. بلاک چین محیطی تشکیل شده از بلوک‌های داده است. هر بلوک حاوی اطلاعات مربوط به تراکنش‌ها است. این بلوک‌ها به یکدیگر به صورت رمزنگاری شده متصل هستند و تغییر در یک بلوک منجر به تغییر اطلاعات بلوک دیگر خواهد شد. پس تغییر اطلاعات بلوک‌ها عملی غیرممکن است. همان‌طور که قبلا اشاره کردیم، تراکنش‌ها نمی‌توانند در بلاک چین تکرار شوند. برای این کار، نودها فرایند اعتبارسنجی تراکنش‌ها را پشت سر می‌گذارند. در این فرایند کاربران می‌توانند به عنوان اعتبارسنج در بلاک چین بیت کوین فعالیت کنند.
این افراد وظیفه حل مسائل پیچیده و طولانی ریاضی را به عهده می‌گیرند. با حل معادلات، یک تراکنش اعتبارسنجی شده و در بلاک چین ذخیره می‌شود. با ایجاد هر بلوک داده، مقداری ارز دیجیتال در شبکه منتشر می‌شود. بیت کوین‌های به وجود آمده در فرایند اعتبارسنجی تراکنش‌ها به افراد اعتبارسنج تعلق می‌گیرد. به این فرایند استخراج بیت کوین گفته می‌شود. استخراج را می‌توان برای ارزهای دیجیتال دیگر نیز انجام داد. تنها ارزهایی را می‌توان استخراج کرد که از فرایند اثبات کار استفاده کنند. حل مسائل پیچیده بلاک چین تنها با پردازشگرهای پیشرفته کامپیوتری امکان پذیر است. این پردازش‌ها ممکن است زمان زیادی طول بکشد. افرادی که زودتر موفق به حل مسائل شوند، برنده بیت کوین استخراج شده خواهند بود.
ماین بیت کوین در حال حاضر تنها با دستگاه‌های پیشرفته و مخصوص انجام می‌شود. این دستگاه‌ها که ماینر نام دارند، متشکل از پردازنده‌های بسیار پیشرفته هستند که نرخ هش بالایی دارند. نرخ هش نیز به تعداد پردازش‌های انجام شده در ثانیه گفته می‌شود. قابل ذکر است که استخراج بیت کوین با دستگاه‌ها و پردازنده‌های معمولی انجام پذیر نیست. هرچند با دستگاه‌های کامپیوتری می‌توان برخی دیگر از ارزهای دیجیتال را استخراج کرد. استخراج بیت کوین پس از خرید تجهیزات مربوط و تامین هزینه نگهداری، هزینه دیگری برای شما نخواهد داشت. با داشتن این تجهیزات می‌توانید به راحتی بیت کوین را به دست آورید.

شرکت در نظرسنجی‌ها

سایت‌ها و پلتفرم‌های زیادی وجود دارند که به ازای اطلاعات دریافتی از کاربران به آنها پول می‌دهند. چنین سایت‌هایی از شما می‌خواهند تا در تعداد نظرسنجی شرکت کنید. شما مجبورید تا به سوالات مختلفی پاسخ دهید. پس از انجام آزمون‌ها و نظرسنجی‌های مختلف می‌توانید بیت کوین دریافت کنید. در نظر داشته باشید که ارزش بالای بیت کوین باعث شده تا هیچ کسی قادر به اعطا بیت کوین رایگان نباشد. هیچ فردی راضی نیست تا به طور رایگان بیت کوین‌های خود را در اختیار شما قرار دهد. در حال حاضر بیت کوین با وجود ریزش بسیار زیاد، بیش از ۱۶ هزار دلار قیمت دارد. 
بیت کوین‌هایی که از چنین پلتفرم‌هایی دریافت می‌کنید، ارزش بسیار پایینی دارند. در حقیقت شما درصد بسیار کمی از بیت کوین را دریافت می‌کنید. ساتوشی، کوچک‌ترین واحد بیت کوین است. هر ۱۰۰ میلیون ساتوشی، یک بیت کوین بوده و هر ساتوشی، یک میلیون‌ام یک بیت کوین است. به این ترتیب شما با فعالیت در پلتفرم‌های مختلف، مقدار ساتوشی به دست می‌آورید که ارزش چندانی ندارند. ممکن است برخی پلتفرم‌ها در ازای کارهای مختلف، ساتوشی‌های دریافتی شما را چند برابر کنند. در این حالت نیز همچنان بیت کوین‌های شما ارزش خاصی نخواهند داشت. برای کسب درآمد قابل قبول مجبورید تا به طور دائم از پلتفرم‌های مخلتف استفاده کرده و بیت کوین‌های خود را چند برابر کنید. 
همان‌طور که گفته شد، چنین سایت‌هایی به طور متعدد در دنیای اینترنت فعالیت می‌کنند. احتمال این که سایت‌ها هیچ بیت کوینی به شما پرداخت نکنند بالا است. به همین خاطر با در نظر گرفتن این نکات اقدام به ثبت نام کنید. FreeBitco.in، Cointiply.com، Freebitcoin.io و SatoshiLabs.net نمونه سایت‌هایی هستند که با انجام کارهای ذکر شده می‌توانید بیت کوین رایگان به دست آورید.

کسب بیت کوین رایگان با تماشای تبلیغات

افراد زیادی در تلاشند تا آمار تماشای ویدیوهای خود در پلتفرم‌های مختلف را افزایش دهند. یکی از معروف‌ترین نمونه‌ها یوتیوب است. کاربران با اهداف مختلفی سعی دارند تا آمار بینندگان خود را افزایش دهند. شما می‌توانید با تماشای زمان خاصی از ویدیوها و تبلیغات دیگران نیز بیت کوین رایگان دریافت کنید. در این حالت در یکی از پلتفرم‌ها با این قابلیت ثبت نام کرده و روی تبلیغات کلیک کنید. در اکثر مواقع می‌توانید با کلیک روی یک دکمه یا تبلیغات نیز به درآمد برسید. هر چه ویدیوهای بیشتر دیده و تبلیغات بیشتری را نمایش داده باشید درآمد بیشتری کسب می‌کنید.
در نظر داشته باشید که مشابه روش قبلی، کسب بیت کوین رایگان از این روش نیز مشکلات خود را دارد. در این حالت نیز مجبورید تا ساعت‌ها زمان خود را در این پلتفرم‌ها صرف کنید. با صرف این مدت زمان، مقداری ساتوشی دریافت خواهید کرد که ارزش خاصی ندارند. حتی امکان دارد به صورت موفق درآمد شما واریز نشود و مجبور به تکرار فرایندها شوید.

کیف پول ارز دیجیتال برای تبدیل بیت کوین به ریال 

پس از این که توانستید بیت کوین‌های خود را از هر طریقی به دست آورید، باید آنها را برداشت کنید. ارزهای دیجیتال در دنیای مجازی وجود دارند. برای نگهداری و استفاده از این دارایی‌ها، کیف پول ارز دیجیتال به وجود آمده است. کیف پول ارز دیجیتال مشابه کیف پول بوده و ارزهای دیجیتال شما را نگهداری می‌کند. این نوع از نرم افزار کلید خصوصی ارزهای دیجیتال شما را ذخیره می‌کنند و کاربردی مشابه با کارت‌های بانکی دارند. بهتر است از کیف پول‌های ارز دیجیتال معتبر و باامنیتی استفاده کنید. برای برداشت بیت کوین‌های کسب شده نیز کافی است تا آدرس عمومی کیف پول خود را به کاربران دیگر دهید.
بیت کوین‌های شما در عرض چند ساعت به کیف پول ارز دیجیتال شما واریز خواهند شد. اما همچنان شما بیت کوین‌های خود را به ریال تبدیل نکرده‌اید. برای این که بیت کوین‌ها را به ریال تبدیل کنید، دو راه بیشتر ندارید. شما می‌توانید بیت کوین‌ها را به فردی فروخته و در ازای آن ریال دریافت کنید. پیدا کردن فردی که حاضر به خرید بیت کوین و واریز ریال باشد کمی سخت است. به همین دلیل بهتر است از راه زیر اقدام به تبدیل کنید.

صرافی ارز دیجیتال کیف پول من

صرافی ارز دیجیتال کیف پول من | کیف پول من

راه بهتری که برای تبدیل بیت کوین به ریال وجود دارد، استفاده از صرافی ارز دیجیتال است. صرافی ارز دیجیتال به عنوان پلی بین دنیای بلاک چین و دنیای واقعی عمل می‌کنند. این پلتفرم‌ها به وجود آمده‌اند تا کاربران با ارزهای فیات خود با دنیای بلاک چین و ارزهای دیجیتال ارتباط برقرار کنند. پس از ثبت نام در این پلتفرم‌ها می‌توانید به ارزهای دیجیتال دسترسی پیدا کرده و از آنها استفاده کنید. برای تبدیل پول خود به ریال، پیشنهاد می‌کنیم از صرافی‌های ایرانی استفاده کنید.
صرافی ارز دیجیتال کیف پول من، یکی از بهترین و معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایران است. برای هر نوع تراکنشی در دنیای ارزهای دیجیتال، نیاز است تا کاربران کارمزدی را پرداخت کنند. با استفاده از پلتفرم کیف پول من، کارمزدهای شما به حداقل مقدار خواهد رسید. این صرافی ارز دیجیتال، بجز بیت کوین، بیش از ۱۰۰۰ توکن و کوین مختلف را نیز پشتیبانی می‌کند. یعنی شما به تعداد زیادی ارز جدید دسترسی خواهید داشت که احتمالا در آینده ارزش زیادی پیدا کنند. امنیت یکی دیگر از ویژگی‌های مهم یک صرافی ارز دیجیتال است. کیف پول من امنیت بسیار بالایی داشته و به طور مطمئن می‌توانید از این صرافی استفاده نمایید.
پروسه ثبت نام و احراز هویت در این پلتفرم به سرعت انجام می‌شود. در کمترین زمان می‌توانید در کیف پول من ثبت نام کرده و ارزهای دیجیتال خود را در آن ذخیره کنید. برای این کار کافی است پس از ثبت نام، بیت کوین‌های خود را از کیف پول ارز دیجیتال، به پلتفرم کیف پول من انتقال دهید. پس از آن می‌توانید با فروش بیت کوین‌ها در بازار کیف پول من به آدرس https://kifpool.me/ ، ریال به دست آورید. همان‌طور که گفتیم، کارمزد تراکنش‌ها در کیف پول من بسیار پایین بوده و سرعت خرید و فروش‌ها بسیار بالا است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *